Kerro tarina tarinastasi
Kesälukemista!
Uusi kirjakauppa, erityiset edut
Kirjoitusprosessin 10 askelta
Valmista ammattimainen e-kirja verkossa
Sopivan kuvamateriaalin löytäminen
Lehdistötyön perusteet (2/2): Toteutus
Onnistuneen omakustanteen julkaisu
Lehdistötyön perusteet (1/2): Suunnittelu
Vakuuta lukijasi vahvalla taitolla
Storytelling_artikkeli
Markkinointi | 25.07.2018

Kirjan markkinoinnissa keskitytään usein mainosteksteihin, joissa teoksen aihe ja sisältö kuvaillaan lyhyesti ja ytimekkäästi mahdolliselle lukijalle. Mitä jos kokeilisitkin kirjasi mainontaa tarinankerronnan avulla?

Lukuvinkit_artikkeli
BoD suosittelee, Kirjat | 19.07.2018

Kesälomalla on aikaa lukea ja harrastaa. BoD:n valikoimasta löytyy kesälukemista joka lähtöön: sekä kalliolla lekotteluun että kesäisiin projekteihin.

Artikkelikuva_Kirjakauppa

BoD:n uusi kirjakauppa tarjoaa uuden ulkoasun ja optimoitujen toimintojen lisäksi houkuttelevia etuja kirjailijoille kirjojen myynnin yhteydessä.

Löydä lukijat e-kirjallesi_artikkeli
Markkinointi, Ohjeita, Yleinen | 27.06.2018

Sähkökirjoja luetaan Suomessa yhä enemmän ja niille löytyy oma lukijakuntansa. E-kirjan toteutus ja myynti eroavat kuitenkin hieman painetusta kirjasta.

Jenni Hurmerinta_kirjoitusvinkit_artikkeli
Ohjeita, Vieraskynä, Yleinen | 15.06.2018

Sanataideohjaaja Jenni Hurmerinta tietää, miksi ja miten kirjoittamista kannattaa lähestyä. Artikkelissa hän jakaa parhaat neuvonsa kirjoitusprosessiin.

Artikkelikuva

Tekstin- ja kuvankäsittely, sisällysluettelo ja esikatselun lataus omalle koneellesi – tässä muutama esimerkki easyEditor-työkalun toiminnoista, joiden avulla voit toteuttaa itse ammattimaisen e-kirjan.

Kuvapankit_arikkeli
Ohjeita, Yleinen | 07.06.2018

Kirjailijalla on usein tarve kuville joko kannessa, sisuksessa tai kotisivuilla. Internetistä löytyy valtava valikoima – niiden käytössä täytyy vain olla todella tarkka.

Sara Medberg_artikkeli
Kirjailijat, Omakustanteet | 05.06.2018

Kaunokirjallisen teoksen julkaisu sekä omakustanteena BoD:lla että perinteisen kustantamon kautta on Sara Medbergille tuttua. Artikkelissa hän kertoo omista kokemuksistaan ja ajatuksistaan eri julkaisumuodoista.

Lehdistötyön perusteet_artikkeli
Markkinointi, Yleinen | 30.05.2018

Artikkelisarjan ensimmäisessä osassa keskityimme oman lehdistötyöstrategian luomiseen. Tässä osassa kerromme, mitä tietoja median edustajille lähetetään ja missä muodossa.

Onnistunut omakustanne_artikkeli

Yhä useampi kirjailija valitsee nykyään omakustantamisen kirjalleen. Miksi omakustanteen julkaisu kannattaa ja mitä julkaisun yhteydessä kannattaa ottaa huomioon?