Digiajan johtajan käsikirja

Digiajan johtajan käsikirja

Uutuus Suosittu

Käytännönläheinen, helppolukuinen ja tiivis opas digiajan johtamiseen

Tomi Pyyhtiä

ePUB

356,5 KB

DRM: Vesileimaus

ISBN-13: 9789528030522

Kustantaja: Books on Demand

Julkaistu: 23.10.2019

Kieli: suomi

Arvostelu::
0%
14,99 €

sis. alv.

Heti ladattavissa

Ota huomioon, että tätä e-kirjaa ei ole mahdollista lukea Amazon Kindle -lukulaitteella, vaan ainoastaan laitteilla, joiden software mahdollistaa ePub-tiedostojen avaamisen ja lukemisen. Lisätietoja

Julkaise oma kirjasi!

Julkaise oma kirjasi BoD:n kautta painettuna kirjana ja e-kirjana.

Lue lisää
Digiajan johtajan käsikirja antaa sinulle kaiken mitä tarvitset menestyvään johtamiseen digiajassa.

Digitalisaatio ja digimurros etenee kovaa vauhtia. Esimerkiksi verkkokauppamarkkina kasvaa Suomessa selvästi nopeammin kuin muu talous. Samalla kansainvälinen kilpailu kovenee. Kaupan liiton mukaan suomalaisten verkkokauppojen osuus suomalaisten verkko-ostoksista on enää 54%.

Tämän kirjan lukemalla tulet löytämään vastaukset, kuinka menestyt kovassa digiajan kilpailussa. Tulet ymmärtämään markkinoiden trendit, uusimmat teknologiat, sekä ihmisläheisen johtamisen toimivat menetelmät. Kirja esittelee myös tulevaisuuden digitrendit maailmalta, sekä kolme käytännön esimerkkiä digitaalisesta muutoksesta.

Kirja soveltuu hyvin oppaaksi kaikille, ketkä ovat kiinnostuneet digiajan liiketoiminnasta, eri yritysten esimiehille ja johtajille, johtoryhmien jäsenille, sekä kurssikirjaksi korkeakouluihin ja johdon koulutuksiin. Kirja on kirjoitettu "rakkaudesta lajiin". Tämä uusi kirja tulee taatusti auttamaan suomalaisia yrityksiä pärjäämään paremmin kovassa digiajan kilpailussa.
Tomi Pyyhtiä

Tomi Pyyhtiä

Kirjan kirjoittajalla Tomi Pyyhtiällä on 15 vuoden kokemus johtamistehtävistä digitaalisen liiketoiminnan parista (Kesko, RAY ja SOK). Tomin ollessa RAY:n verkkokaupan digijohtajana, verkkokaupan tulos nousi yli 300%.

Tomi on toiminut mm. IAB Finlandin hallituksen jäsenenä, sekä oli yksi perustajajäsen Mainostajien liiton* digityöryhmässä, ja toimi sen puheenjohtajana (*nykyinen Marketing Finland).

Tomi oli mukana pääkirjoittajana ja tuottajana suuren suosion saavuttaneissa Digin mitalla kirjoissa. Hän on kirjoittanut digialaan ja esimiestyöskentelyyn liittyviä kirjoituksia mm. Kauppalehteen, Markkinointi & Mainontaan, sekä ASML:n blogiin. Tomi on suorittanut BA tutkinnon Yliopistosta Lontoosta. Lisäksi hän on suorittanut johtamisen erikoisammattitutkinnon (JET).

Johtaminen digiajassa

lauraahonen.com

marraskuuta 2019

Pyyhtiän teos on näppärä katsaus digialan perusteisiin ja käsitteisiin. Kirjassa esitellään alan keskeisiä työkaluja, teknologioita ja trendejä tekoälystä ohjelmistorobotiikkaan. Johtamiseen ja oppimiseen liittyvät osiot keskittyvät puolestaan alan työnkuvien esittelyyn, rekrytoinnin haasteisiin sekä psykologisen turvallisuuden ja luottamuksen rakentamiseen.
Kirja antaa lukijalle hyvät perustiedot digialasta ja sen toimijoista. Aihepiiri on laaja, mikä selittää sen, että tiettyjä rajauksia ja yksinkertaistuksia on väistämättä pitänyt tehdä. (...)
Kokonaisuudessaan Pyyhtiän teos on mukavan kevyt ja helppolukuinen läpileikkaus digimaailmaan, kunhan muistaa, ettei digiala ole irrallinen saareke, vaan myös kiinni ajassa, historiassa, ihmisyydessä ja kulttuurissa, kuten kaikki muukin.

Johtaminen digiajassa

lauraahonen.com

marraskuuta 2019

Pyyhtiän teos on näppärä katsaus digialan perusteisiin ja käsitteisiin. Kirjassa esitellään alan keskeisiä työkaluja, teknologioita ja trendejä tekoälystä ohjelmistorobotiikkaan. Johtamiseen ja oppimiseen liittyvät osiot keskittyvät puolestaan alan työnkuvien esittelyyn, rekrytoinnin haasteisiin sekä psykologisen turvallisuuden ja luottamuksen rakentamiseen.
Kirja antaa lukijalle hyvät perustiedot digialasta ja sen toimijoista. Aihepiiri on laaja, mikä selittää sen, että tiettyjä rajauksia ja yksinkertaistuksia on väistämättä pitänyt tehdä. (...)
Kokonaisuudessaan Pyyhtiän teos on mukavan kevyt ja helppolukuinen läpileikkaus digimaailmaan, kunhan muistaa, ettei digiala ole irrallinen saareke, vaan myös kiinni ajassa, historiassa, ihmisyydessä ja kulttuurissa, kuten kaikki muukin

Kirjoita oma arvostelu
Kirjaudu sisään täällä kirjoittaaksesi arvostelun.