Digiajan johtajan käsikirja

Digiajan johtajan käsikirja

Uutuus

Käytännönläheinen, helppolukuinen ja tiivis opas digiajan johtamiseen

Tomi Pyyhtiä

Pehmeäkantinen

148 sivua

ISBN-13: 9789528030133

Kustantaja: Books on Demand

Julkaistu: 23.10.2019

Kieli: suomi

Värillinen sisältö: Kyllä

Arvostelu::
0%
28,40 €

sis. alv. / Toimituskulut

Heti saatavilla

Julkaise oma kirjasi!

Julkaise oma kirjasi BoD:n kautta painettuna kirjana ja e-kirjana.

Lue lisää
Digiajan johtajan käsikirja antaa sinulle kaiken mitä tarvitset menestyvään johtamiseen digiajassa.

Digitalisaatio ja digimurros etenee kovaa vauhtia. Esimerkiksi verkkokauppamarkkina kasvaa Suomessa selvästi nopeammin kuin muu talous. Samalla kansainvälinen kilpailu kovenee. Kaupan liiton mukaan suomalaisten verkkokauppojen osuus suomalaisten verkko-ostoksista on enää 54%.

Tämän kirjan lukemalla tulet löytämään vastaukset, kuinka menestyt kovassa digiajan kilpailussa. Tulet ymmärtämään markkinoiden trendit, uusimmat teknologiat, sekä ihmisläheisen johtamisen toimivat menetelmät. Kirja esittelee myös tulevaisuuden digitrendit maailmalta, sekä kolme käytännön esimerkkiä digitaalisesta muutoksesta.

Kirja soveltuu hyvin oppaaksi kaikille, ketkä ovat kiinnostuneet digiajan liiketoiminnasta, eri yritysten esimiehille ja johtajille, johtoryhmien jäsenille, sekä kurssikirjaksi korkeakouluihin ja johdon koulutuksiin. Kirja on kirjoitettu "rakkaudesta lajiin". Tämä uusi kirja tulee taatusti auttamaan suomalaisia yrityksiä pärjäämään paremmin kovassa digiajan kilpailussa.
Tomi Pyyhtiä

Tomi Pyyhtiä

Kirjan kirjoittajalla Tomi Pyyhtiällä on 15 vuoden kokemus johtamistehtävistä digitaalisen liiketoiminnan parista (Kesko, RAY ja SOK). Tomin ollessa RAY:n verkkokaupan digijohtajana, verkkokaupan tulos nousi yli 300%.

Tomi on toiminut mm. IAB Finlandin hallituksen jäsenenä, sekä oli yksi perustajajäsen Mainostajien liiton* digityöryhmässä, ja toimi sen puheenjohtajana (*nykyinen Marketing Finland).

Tomi oli mukana pääkirjoittajana ja tuottajana suuren suosion saavuttaneissa Digin mitalla kirjoissa. Hän on kirjoittanut digialaan ja esimiestyöskentelyyn liittyviä kirjoituksia mm. Kauppalehteen, Markkinointi & Mainontaan, sekä ASML:n blogiin. Tomi on suorittanut BA tutkinnon Yliopistosta Lontoosta. Lisäksi hän on suorittanut johtamisen erikoisammattitutkinnon (JET).

Miten menestyä kovassa digiajan kilpailussa

kuudesaisti.fi

lokakuuta 2019

Miten menestyä kovassa digiajan kilpailussa.
Digitalisaatio ja digimurros etenee kovaa vauhtia. Esimerkiksi verkkokauppamarkkina kasvaa Suomessa selvästi nopeammin kuin muu talous. Samalla kansainvälinen kilpailu kovenee. Kaupan liiton mukaan suomalaisten verkkokauppojen osuus suomalaisten verkko-ostoksista on enää 54%.

Tomi Pyyhtiän kirjoittama Digiajan johtajan käsikirja on tuoreimpia digiajan johtamisen kirjajulkaisuja.

Digimurroksesta, organisaatiokulttuurin muutoksesta, kasvuhakkeroinnista ja ketteryydestä, sekä valmentavasta johtamisesta on kirjoitettu jo paljon, ja ne ovat eittämättä tärkeitä asioita. Halusin ottaa käytännön- ja ihmisläheisemmän tulokulman kirjaan, ja auttaa digiajan johtajia ymmärtämään minkälaisia asioita on hyvä ymmärtää menestyäkseen kovassa kilpailussa, Tomi Pyyhtiä kertoo.

Pärjätäkseen kovassa kilpailussa digiajan esimiesten ja johtajien on hyvä ymmärtää minkälaisia ammattilaisia/työnkuvia, työkaluja ja yhteistyökumppaneita digiajan menestyksekkäässä johtamisessa tarvitaan.

Meidän on myös hyvä ottaa rohkeasti oppia maailmalta, ja katsoa esimerkiksi miten ruotsalaiset yritykset ovat onnistuneet omassa digiajan liiketoiminnassaan, Pyyhtiä jatkaa.

Digitaaliset teknologiat kehittyvät kovaa vauhtia. Yhä isompi osa eri yrityksiä voi hyödyntää niiden tuomia uusia liiketoimintamahdollisuuksia, Pyyhtiä toteaa.

Myös kilpailu kovista digiajan osaajista käy kuumana. Esimiesten ja johtajien tuleekin omaksua uusia toimintatapoja, sekä soveltaa menetelmiä alati muuttuvassa ympäristössä.

Luottamuksen rakentaminen ja ihmisten motivointi ovat avaintekijöitä ihmisläheisen johtamisen onnistumisessa. Yritysten tehokkaaseen toimintaan ja tuottavuuteen vaikuttaa paljolti se, kuinka motivoituneita työntekijöitä yrityksissä työskentelee. Työntekijöiden hyvä motivaatio ja luottamus vaikuttavat myös työtyytyväisyyteen ja sitä kautta myös yritysten asiakkaiden tyytyväisyyteen. Kirjassa on myös käytännön vinkkejä, miten digiajan osaajien rekrytoinnissa voi onnistua, Pyyhtiä kertoo.

Tämä kirja on kirjoitettu”rakkaudesta lajiin”. Haluan auttaa suomalaisia yrityksiä ja johtajia menestymään kovassa digiajan kilpailussa,Tomi päättää

Kirjoita oma arvostelu
Kirjaudu sisään täällä kirjoittaaksesi arvostelun.